MATI itu PASTI,
IKHTIAR itu MESTI,
SIHAT itu REZEKI ALLAH yang BERI


Khamis, 19 November 2015

Tentang Saya dan Produk STG

Entri: #2
Teks: Azuriyah Mohamad
Foto: Azuriyah Mohamad

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Siapa saya dan bagaimana saya bermula?

Saya Azuriyah Mohamad. Berusia 39 tahun (2015) dan seorang WAHM.
Saya menjahit sulaman dan selimut tampal cantum setelah bergelar surirumah sepenuh masa.

Julai 2015, saya disahkan mengidap Adenomyosis + Endometriosis dengan Endometrioma bersaiz 4cm.



Pada ketika inilah saya telah bermula menggunakan dan mengamalkan produk-produk 'superbrand' dari syarikat ini.

Mula-mula membaca testimoni sahaja dan akhirnya saya memilih untuk memcuba.

Alhamdulillah Allah bantu meringankan sedikit kesakitan asbab menggunakan produk-produk ini.

Setelah saya yakin dengan produk ini serta Izin Ilahi, saya mula berkongsi manfaat produk.

Semoga perkongsian saya dapat memberi manfaat buat semua dengan izin Ilahi.

Sakit itu Ujian.
Ujian untuk menguji kesabaran jua keimanan.

Mati itu Pasti, Ikhtiar itu Mesti, Sihat itu Rezeki Allah Beri.

Hingga itu,

Maafkan saya, doakan saya.

Wasalam
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan