MATI itu PASTI,
IKHTIAR itu MESTI,
SIHAT itu REZEKI ALLAH yang BERI


Sabtu, 25 Jun 2016

Set Mandian Berasaskan Garam Buluh

Entri: # 9
Teks: Cik Azue Mohamad
Foto: Projek STG

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI 

Salam Ramadhan 1437 H.

Lama sungguh tidak menulis. Maafkan saya, saya sedang dalam proses terapi ketika itu.
Untuk makluman, saya adalah pesakit endometriosis dan adenomysis tahap severe dan dibawah pemantauan Pakar Sakit Puan Hospital Selayang.

Baik kita tinggalkan kisah sakit saya itu.
Hari ini saya nak menulis tentang set mandian 'Marine Essence', yang lebih dikenali sebagai 'SET HIJAU', SET 'HULK' atau 'SET SPA di rumah'.

Rangkaian produk mandian ini mengandungi garam buluh yang seperti diceritakan dalam entri terdahulu.
Boleh semak DI SINI untuk membaca semula.



Set mandian ini terdiri daripada 4 produk, iaitu,
* Sabun atau 'Beauty Bar'
* Ubat Gigi
* Syampo -  bertutup hijau
* 'Body Wash' - bertutup kuning.

Keempat-empat produk ini mengandungi garam buluh sebagai bahan utamanya.

Oklah, jam sudah menghampiri 7.30am. Saya nak bersiap untuk aktiviti selanjutnya. Nanti saya sambung lagi dengan info produk setiap satu dan apa yang saya rasa bila menjadi pengguna produk rangkaian 'Marine Essence' ini.

Hingga itu, maafkan saya dan doakan saya.


Wasalam.

Azuriyah Mohamad
(013-2700020)

Projek STG 
BIZ ONLINE | MODAL RM50


Tiada ulasan:

Catat Ulasan